2009-12-07

Kocsi vizsgáztatás

Múlt hétfőn volt a kocsi szervizben, hogy elintézzem a vizsgán kifogásolt dolgokat. Volt 4 féktárcsa csere, kézifék beállítás, porszívózás és a jó hír, hogy beszerzik a felnikhez a garanciapapírt. Végén rákérdeztem, hogy mennyibe fog fájni mindez, hát kb. 900 CHF amiért már kicsit szívtam a fogamat.

Azóta eltelt egy hét. Ma reggel bementem az irodába, de minden hely foglalt volt, így ma is kényszer home office lett a dologból. Hazafelé még beugrottam a Szerízbe, mert telefonáltak hogy megjött a felnis papír, majd felhívtam a vizsgahelyet, hogy mikor mehetnék legközelebb. Mondják, hogy Dec 28.-ra vagyok beírva, én meg kérdem, hogy lehetne-e ezen a héten, vagy a következőn. Végül ma délutánban 14 órában megegyeztünk. Hmm, ez aztán gyorsan ment. Délig megírtam még egy doksit (ja, ma volt az uccsó "effektív" munkanapom, de erről máskor) aztán elmentem megint vizsgáztatni. A mostani fickó rendes volt, mikor mondtam neki, hogy ez a második Termin, akkor már csak azokat a dolgokat nézte át amiket a múltkor kifogásoltak. Amúgy nem voltak sokan.Aztán még segített egy kicsit, kitöltött egy adatlapot a felniről, amivel át kellett menni az irodába, ahol a pultnál nyomtattak egy új forgalmit. Ebbe már bele van vezetve, hogy milyen "nem gyári" felnivel jogosult a kocsi közlekedni. Ez komoly, nem lehet csak úgy akármilyen felnivel furikázni. Várakozás közben nézegettem ezt az adatlapot, és olyanok vannak rajta, hogy ha spéci féktárcsát teszek fel, vagy "aerodinamikai módosító elemeket" szerelek a kocsira, akkor azt szemre kéne vételeztetni, meg át kéne vezettetni. Na, nem mintha a "szereljünk neon zöld kötényt/szoknyát meg bazinagy spoilert a kocsira" az világom lenne, de azért ezt jó lesz észben tartani, hátha egyszer megőrülök, és tuningolásra adom a fejem.

Nincsenek megjegyzések: